Een tijdje geleden - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Chiel Hemink - WaarBenJij.nu Een tijdje geleden - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Chiel Hemink - WaarBenJij.nu

Een tijdje geleden

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Chiel

30 November 2010 | Ecuador, Guayaquil

Buendia leute!

Bij deze even verantwoorden waarom ik niet zoveel mee schrijf!

Ik zit nu zo in Ecuador dat ik merk dat ik niet zoveel tijd of behoefte meer heb om te schrijven. Ondanks dat ik jullie wel mis, houdt Nederland met eigenlijk helemaal niet meer bezig. Aan de ene kant wel lekker voor hier, kan me goed focussen op het werk, maar misschien wel wat rot voor jullie.

Ik zet er nu wel even wat foto´s op voor jullie!

Liefs Chiel

  • 30 November 2010 - 22:41

    Pa:

    Hola Miquel,
    Mooi om te lezen dat je zo 'ingeburgerd' bent. En het is ook wel logisch in mijn beleving dat je minder gefocust bent op het Nederlandse.
    Hier is inmiddels de winter flink toegeslagen. Vorst en sneeuw zetten de toon. Er wordt alweer geschaatst en de kriebels van de 11 steden dienen zich aan...
    Morgen is de grote dag voor Anne en Marcel. In de bittere kou die voorspeld is (-15) gaan we toch de warmte en nabijheid vieren!
    We nemen je daar gewoon in mee of je wilt of niet. (Ja dat wil je natuurlijk wel ok, ok).
    Ondertussen heb ik toch het idee dat er ergens bij jou op de achtergrond (voor mij dan) een geheim meespeelt waar ik nog geen weet van heb. Afijn, we zien wel.
    Bedankt voor de foto's. Die kids zijn gek met je, dat zie je zo.
    Veel plezier daar en toch graag tot binnenkort(!)
    Abrazo, papa.
    (PS ik kreeg je smsje en had al zoiets gedacht)

  • 01 December 2010 - 18:49

    Mama:

    Hoi Chiel, mooi jou te zien tussen de kinderen. Fijn om ook weer wat foto's van je te zien. Je hebt een lekker kleurtje. Is wat anders dan de bleekgezichten hier.
    Vandaag een bijzondere dag gehad met Anne en Marcel.Ze zagen er prachtig uit en alles is goed en gezellig verlopen. Erg fijn voor ze, hebben ze ook echt verdiend. Fijn dat je even belde. We hebben je erg gemist. Op die momenten voel je dat erg goed, omdat je er gewoon bijhoort.
    We zijn allemaal erg blij dat het goed met je gaat en dat je het fijn hebt, dat maakt dat het goed is.

    We sturen nog wel wat foto,s van vandaag, dan heb je even een beeld.

    Tot horens maar weer en succes met je werk en plezier in je vrije tijd.

    liefs x mama

  • 01 December 2010 - 21:53

    Frits:

    Dag Chiel,

    Het is opmerkelijk dat je minder schrijft, maar toch verbaast het me niet.
    Ik kan me voorstellen dat je zo midden in jouw "ding" zit.

    Y ademas, tengo la impression que tu estas enamorado con alguien.
    Dime tu pequena secreto?!

    Suludo cordial,

    frits

  • 02 December 2010 - 13:10

    Anne:

    Hee chieltje!

    super dat je gister belde. Deed me erg goed. we hebben je natuurlijk erg gemist.. Hebben we het ook over gehad;)
    Fijn dat je het zo goed hebt in ecuador.
    We hebben gister een mooie dag gehad. Nu lekker op de bank een dagje niks doen en bijkomen.
    Leuke foto's! Leuk om jou ook eens op een foto te zien!

    Groetjes en knuffel van Marcel!

    liefs en dikke kus je zus!

  • 02 December 2010 - 17:27

    Yolande En Roy:

    Hey Chieltje!!

    Ziet er goed uit man!!
    Echt te gek!!
    Genietgenietgeniet.

    Hier loopt het toch wel door
    super
    wat een andere wereld hé
    gaaf wat je doet hoor!!
    toch kijken we af en toe hoe het met je gaat
    leuk om je zo te volgen en te zien veranderen

    DOEIIIII
    dikke knuffel

  • 02 December 2010 - 19:31

    Esther :

    Nice pictures!
    saludos de Peru

  • 08 December 2010 - 20:36

    Joop:

    Chielos, jammer dat we zo lang niets maar van je hebben gehoord, maar gelukkig heeft dat een zeer positieve reden. En het groot aantal foto's maakt het goed!
    Kalm an en smeer er zalf an!

  • 16 December 2010 - 17:23

    Hoi Chiel:

    Je hebt er een leuk verslag van gemaakt, en er staan leuke foto s op.
    Volgens mij voel je je daar wel thuis.
    Ik hoop dat je nog een leuke tijd hebt daar .

    Gr Benno

  • 19 December 2010 - 19:10

    Richard Jr:

    hee Chiel!

    tof te horen! Echt leuk dat je geen problemen daarmee hebt. Dat je je geen zorgen maakt is echt terecht: we staan gewoon tweede met de A, met 29-30 van Swift verloren:( en wel in Ulft van UGHV gewonnen met 16-19!

    Die foto's zijn echt tof!

    mvg. Richard jr

  • 19 December 2010 - 20:48

    Roelien:

    Hoi Chiel, fijn te lezen dat je het zo leuk vind. Veel genoegen nog.
    Het is hier guur en wit.
    Jij hebt een lekker temperatuurtje!!
    Hartelijke groeten van je tante,
    Roelien

  • 24 December 2010 - 19:09

    Wout:

    hee chiel!
    Fijn om te lezen dat het nog steeds zo goed met je gaat, volgens mij zit je helemaal op je plek daar. Tof man!
    Fijne kerst en alvast een goed 2011. Geniet ervan!

    Wout

  • 24 December 2010 - 21:21

    Roy En Yolande:

    He Chiel

    Hoe vier jij kerst en oud en nieuw??
    Wij wensen je bijzondere dagen toe en een fijn nieuw begin.
    Ik hoorde al dat je langer weg blijft dus dat is een goed teken!!
    Geniet er van
    Lieve groet van ons

  • 26 December 2010 - 09:04

    Hee Chiel!:

    Hee chiel!

    Hoe is je vakantie?
    Heb je al een kerstboompje staan;)
    Wij vieren hier een witte kerst met temperaturen van -6..
    Jij zal wel lekker in de zon zitten met 25 graden of niet;)
    Je filmpje was erg leuk!! leuk om je in real life te zien!

    Fijne dagen en we denken aan je!!!
    liefs,
    je Zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Guayaquil

Chicos de la Calle

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2011

Daar was ik weer na een tijdje

06 Januari 2011

Gelukkig nieuwjaar!

30 November 2010

Een tijdje geleden

08 November 2010

¡¡¡Quito!!!

24 Oktober 2010

foto!!
Chiel

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 718
Totaal aantal bezoekers 31063

Voorgaande reizen:

08 September 2010 - 04 Maart 2011

Chicos de la Calle

Landen bezocht: