Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Chiel Hemink - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Chiel Hemink - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Chiel

06 Januari 2011 | Ecuador, Guayaquil

Buenos dias a todo y un feliz año nuevo! Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat en dat jullie een goeie jaarwisseling hebben gehad.
Het is weer even een tijdje geleden dus weer tijd voor wat updates!

Afgelopen tijd hebben we, Justin Sabien Maxime en ik veel vakantie gehad! Sabien en Justin(vriendinnen!) komen uit Amsterdam en werken ook bij ons op het project. Ze wonen buiten het project in een huisje, heel leuk. Maxime woont daar nu ook en ik ook half om half, kom veel logeren op het project zeggen we meestal haha!
Vakantie was even lekker om bij te komen: we zijn naar Baños geweest een beetje vergelijkbaar met Quito. Samen met Jeffrey, Annelies, Sabien, Justin en ik, oja Maxime ook nog:P, hebben we lekker tochtjes gemaakt en vooral een fantastisch kerstmaal gehad bij twee duitsers. Die woonden daar al 25 jaar en hebben een huis gebouwd bij een waterval, foto´s komen! Nouja ook nog even naar de kust geweest om Puerto Lopez en Montañita en daar ook oud en nieuw gevierd. Was allemaal heel leuk!
Nu zijn we weer lekker aan het werk gegaan. Ben ik wel weer blij mee, zie de jongens weer veel en het dagritme is vooral weer lekker.
Oja, bij deze wil ik ook nog even iedereen heel erg bedanken die een donatie hebben geleverd voor de kerst paketten! Was een superdag en de kinderen waren heel blij zo ook de ouders! De foto´s en filmpjes probeer ik nog een keertje erdoor te krijgen en anders woprt het april denk ik. Want ik heb namelijk ook mijn ticket veranderd! 25 april kom ik nu terug. Oef, ben nu al ietsjes te lang niet meer op deze site geweest:P Nouja heb het dus zoo leuk dat ik wat langer wilde blijven, zowel op het project als erbuiten, hihihi heb een ecuadoriaans vriedinnetje! Nou laat ik daar maar me afsluiten dan, oja ze heet Katherine voor dat ik het jullie vergeet te vertellen.
Moet nu echt gaan sorry!
Heel veel liefs vanuit Ecuador en ik mis jullie!

Chiel

  • 07 Januari 2011 - 09:40

    Anne:

    Broertjee!!!
    Leuk een verslagje, Heb je pas nog gesproken dus het meeste wist ik al;)
    Fijn te weten dat we nu een datum hebben om je op te halen!!!
    Wij missen jou ook! Maar de kerstdagen zijn voorbij dus deze tijd zal wel snel gaan. voor je het weet zitten we al in april ons koffertje te pakken om naar Frankrijk te gaan en jou op te halen;)

    veel liefs,
    Je zus

  • 07 Januari 2011 - 19:49

    Papa:

    Hola Miquel, por tu tambien un feliz año nuevo!
    Tja, je hebt een mooie tijd gehad rond de kerst, dat is duidelijk. Oud en nieuw vieren op het strand... onvergetelijke ervaring lijkt me.
    Ik ben er blij mee dat je daar zo 'geland' bent en werkelijk begaan bent met wat je er doet. Dat maakt het verschil!
    Ik kijk er erg naar uit om je 25 april weer te zien.
    Heb het goed daar!
    Abrazo,
    Papa.
    P.S. y cordial saludos a Katherine

  • 08 Januari 2011 - 15:39

    Thom:

    Hee chiel!

    Leuk om (eindelijk) weer eens iets van je te horen en mooi dat je een goede jaarwisseling hebt gehad. Voor jou natuurlijk ook de allerbeste wensen voor 2011:)
    Zag dat je ook al op facebook zit, moet toch niet gekker worden!
    Mooi dat je het nog steeds zo naar je zin hebt daar, geniet er nog van, en kalm an!

    Thom.

  • 09 Januari 2011 - 12:30

    Marionvanotten@gmail:

    Hoi Chiel,

    Vanuit een ondertussen groen Winterwijk de beste wensen van ons allemaal voor het nieuwe jaar! Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    Ondertussen zijn we wel benieuwd naar je vriendin. Zet je nog een keer een foto van haar op de site? En als we volgend jaar moeten schrijven naar Robert te Brink.......

    Groeten,

    Marion, Henri, Ruben en Nina

  • 09 Januari 2011 - 14:02

    Benno En Anja:

    Hallo Chiel,

    Eerst de beste wensen voor een gelukkig nieuwjaar. Ik heb begrepen dat je daar hard aan werkt.
    Fijn te horen dat het zo goed met je gaat en zo thuis voelt tussen de jongens en op het project.

    De groeten van ons en ons hondje tante Toos

  • 13 Januari 2011 - 21:01

    Chris:

    Hola Chiel!

    Yo man, klinkt allemaal goed. Idd al lang niet van je gehoord, maar dan zal het wel snor zitten dacht ik zo. Bij deze lezen we dat ook, hartstikke mooi. Enige jaloezie treed wel op bij het horen van het vele vakantie hebben en de locaties waar je die doorbrengt. Chillend (Y) Over vakantie gesproken, we weten nog niet heel precies wanneer maar er staat een nieuw Domburg op het programma, lijkt mij geen onbelangrijke mededeling. Verder gaat hier alles zijn gangetje. Vrijdag de 28ste verwachten wij een aanmoedigingskreet vanuit Equador, dan wordt namelijk de eerste grote wedstrijd tegen Minerva gespeeld (reserveren kan nog). Enjoy the warm days in Equador!!

    Xx Chris

    ps. Happy new year from Grunn!


  • 23 Januari 2011 - 21:27

    Michael:

    Chielos!

    Como estas? Que lindo que tienes una novia! Ik zie wel dat ik je nog langer moet missen?:O Damnn. Ik heb ook al veel te lang niet meer gereageerd op je verslagen, entschuldigung! Ben trouwens afgelopen donderdag en vrijdag naar bonn geweest met duits! Was geniaaaal=D! Okee, ik ga binnenkort echt eens skype installeren en dan moeten we maar een keertje daten!

    ik ga slapen weil ich müde bin!

    spreek je snel! ciaaaox

  • 06 Februari 2011 - 12:49

    Roelien:

    Hoi Chiel, nog een heel gelukkig nieuwjaar. Zo te lezen ben jij het jaar goed ingekomen, fijn!!! Veel genoegen daar!!
    Veel liefs van je tante,
    Roelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Guayaquil

Chicos de la Calle

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2011

Daar was ik weer na een tijdje

06 Januari 2011

Gelukkig nieuwjaar!

30 November 2010

Een tijdje geleden

08 November 2010

¡¡¡Quito!!!

24 Oktober 2010

foto!!
Chiel

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 625
Totaal aantal bezoekers 31064

Voorgaande reizen:

08 September 2010 - 04 Maart 2011

Chicos de la Calle

Landen bezocht: