foto!! - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Chiel Hemink - WaarBenJij.nu foto!! - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Chiel Hemink - WaarBenJij.nu

foto!!

Door: chielhemink

Blijf op de hoogte en volg Chiel

24 Oktober 2010 | Ecuador, Guayaquil

Bij deze de beloofde foto´s!
Uitgaan
Verjaardag
en zomaar

  • 25 Oktober 2010 - 08:37

    Anne!:

    Stoere jongens man!!
    Leuk die foto's dan zien we jou ook eens met uitgaan;)

  • 25 Oktober 2010 - 09:33

    Nienke:

    Ah helemaal gezellig.
    Zo te zien heb je je goed vermaakt. Ik zou zeggen voor herhaling vatbaar ;).
    Ik vond het gisteren heel leuk om met ons allen te skypen. Heb je nog een leuke dag gehad verder?

    Dikke kus Nienke

  • 25 Oktober 2010 - 18:49

    Han En Inge:

    Hoi Chiel,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om te zien en te lezen dat je geaccepteerd wordt door de groep. Hou je taai Groeten Han en Inge

  • 26 Oktober 2010 - 20:57

    Mama:

    Hoi Chiel,
    Weer bijgekomen van je verjaardag? We hebben je wel erg gemist. Jou verjaardag vieren, terwijl je er zelf niet bij bent.
    Zo te zien op de leuke foto's heb je het wel naar je zin gehad. Leuke mensen.
    Het verslag van Maxime heb ik ook gelezen en haar foto's die ze gemaakt heeft gezien. Erg indrukwekkend. Wij hier in Nederland hebben toch maar niets te klagen wat dat betreft,
    Deze week heb ik vakantie. Morgen ga ik met Anne naar opa en oma. Vandaag met Harry op pad geweest. Lekker zo'n weekje. Was ik wel even aan toe.
    Succes, aankomende week, met het aanvragen van jullie visum. Ik denk dat het wel leuk is, om er even uit te zijn. Van Maxime begrepen, dat er in ook nog 2 Nederlandse vrijwilligers komen.
    Die vrije dagen zijn denk ik voor Allerheiligen en Allerzielen. Dat wordt hier in Nederland in de kerk ook gedaan.
    Succes en veel plezier.
    hou van je
    Liefs mama

  • 30 Oktober 2010 - 19:10

    Roelien:

    Hoi Chiel, wat een leuke fo'to's. Je ziet er goed uit. Je hebt vast een leuke verjaardag gehad.
    Groeten van je tante, Roelien

  • 03 November 2010 - 15:59

    Maurice:

    Ey Voluntario! que buenas reportajes. Muy divertido :P Puedo ver que has tenido un buen tiempo a Quito y me gusta oir que estas gustando ecuador

    Que te vaya bien

    besos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Guayaquil

Chicos de la Calle

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2011

Daar was ik weer na een tijdje

06 Januari 2011

Gelukkig nieuwjaar!

30 November 2010

Een tijdje geleden

08 November 2010

¡¡¡Quito!!!

24 Oktober 2010

foto!!
Chiel

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 676
Totaal aantal bezoekers 31058

Voorgaande reizen:

08 September 2010 - 04 Maart 2011

Chicos de la Calle

Landen bezocht: