aankomst, vrijdag 10 september - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Chiel Hemink - WaarBenJij.nu aankomst, vrijdag 10 september - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Chiel Hemink - WaarBenJij.nu

aankomst, vrijdag 10 september

Door: chielhemink

Blijf op de hoogte en volg Chiel

10 September 2010 | Ecuador, Guayaquil

Hallo allemaal!

Gisteren zijn we om ongeveer 6 uur goed aangekomen op het project. Opgehaald door Padre Francisco met een pick-up: ik moest achterop de wagen. Opzich niet zo erg, maar in Ecuador rijden ze als idioten!

Daarna hebben we ontbeten en wat gepraat en konden we wat rusten. Om 1 uur was er het middag eten, met een lekker pilsje erbij, was goed te doen. Daarna zijn we met Veronica de stad in gegaan om het een en ander te regelen. Was ook al weer een ervaring opzich.

De mensen zijn echt ontzettend aardig hier en de kinderen zijn ook heel leuk en open. Vandaag is er nog een viering van iemand die 50 jaar geleden is overleden en zal wel feestelijk worden afgesloten.

Het weer is ook goed te doen btw!

Ff reageren he!

Chiel

  • 10 September 2010 - 15:46

    Anne:

    broertje!!
    klinkt allemaal super! heel erg fijn om wat van je te horen en over je te lezen..
    Ik ben super trots op je! ik hoop dat je je draai kan vinden....

    dikke knuffel je zus

  • 10 September 2010 - 16:17

    Dorien:

    pecho!

    mooi om te horen dat jullie goed zijn aangekomen, maar dat had ik net al van jou zelf gehoord!

    Veel plezier bij de viering, dikke kus aan max!

  • 10 September 2010 - 16:21

    Anne:

    ik was trouwens de eerst met reageren(A)

  • 10 September 2010 - 17:00

    Rik:

    Heey Chiel
    veel plezier daaro!

    xrik

  • 10 September 2010 - 17:24

    Mariska:

    Hey neefje,

    leuk om je eerste ervaringen te lezen! Kijk uit naar de volgende!

    Grtz, Mariska

  • 10 September 2010 - 17:49

    Opa En Oma:

    Hoi Chiel
    wat fijn dat je zo goed bent overgekomen.geniet van de tijd dat je daar bent, tot het volgende bericht groetjes
    opa en Oma


  • 10 September 2010 - 18:33

    Frits:

    dag Chiel,

    Wat is het tijdsverschil en wie is Veronica?

    Morgen speel ik Malle Pietje in de winkel.
    Lekker weer een dag mezelf zijn, zoals jij vorig jaar zei (ha,ha). Je mist mijn briljante optreden!

    Dank voor je bericht.
    Heb het goed.
    grote groet,
    frits

  • 10 September 2010 - 20:23

    Roelien:

    hoi Chiel
    fijn dat je goed bent aangekomen, ziet er goed uit. Veel genoegen.
    groetjes,
    je tante Roelien

  • 11 September 2010 - 11:28

    Marion:

    Hoi Chiel,

    Leuk om je eerste verslag te lezen. Ben benieuwd wat de komende maanden je gaan brengen. In ieder geval kom je terug met een hoop (levens) ervaring!
    Btw; wij hebben ook mooi weer. Zon en 23 graden.

  • 11 September 2010 - 12:12

    Mama:

    Hoi Chiel,
    Skyboxen is super, maar dit ook. Leuk om het verslag te lezen en om verder de reacties van anderen te lezen is ook leuk. Zo ben je toch nog een beetje bij ons. Met veel plezier ga ik je volgen. Vandaag druk in de tuin, samen met Marcel en Aico.

    Veel liefs, kus mama

  • 11 September 2010 - 14:50

    Chiel Hemink:

    Hallo allemaal,
    Fijn dat jullie allemaal zo meeleven/lezen! het wordt hier met de dag leuker in ieder geval!
    Besos Chiel

  • 11 September 2010 - 15:32

    Anja:

    Hallo Chiel,

    Fijn dat je goed overgekomen bent.
    Je wordt goed gevolgd door de achterblijvers in Nederland. Lijkt me op zichzelf al een leuke ervaring.
    Ik ben benieuwd naar je volgende bericht.

    groetjes Anja


  • 11 September 2010 - 15:51

    Anne:

    hee chiel,

    Misschien leuk dat je ook de site maxime ook neerzet zodat mensen daar ook kunnen kijken. Zien ze je reis van 2 kanten! erg leuk die berichtjes zo! wat denken er toch veel mensen aan je;)

    Ik vond het super om je gister te spreken en te horen hoe je het hebt en wie je leert kennen.

    geweldige doelgroep waar je mee gaat werken! kinderen die net van straat zijn en nog moeten afkicken!! Ik ben stiekem toch wel erg jaloers;)

    Ben trots op je!
    hou van jou,
    je zus

  • 11 September 2010 - 18:28

    Dave:

    He kerel!
    Goed om te horen dat je heelhuids bent aangekomen!
    Vieren ze het daar dat iemand 50 jaar geleden is overleden?
    Beter ook dat je gewoon pils kunt drinken tussendoor, misschien kun je daar wel grolsch gaan importeren.
    heb je trouwens nog steeds je nederlandse 06-nummer?
    het gaat je goed en ik kijk uit naar je volgende verhaal!

    x Dave

  • 12 September 2010 - 16:16

    Pa:

    Ha die Chiel,
    Ik hoorde de berichten via Nienke. Ben nu ook een "volger".
    Ik ben blij dat jullie goed aangekomen en opgevangen zijn.
    Morgen ga ik wat spullen ophalen voor Johan en Marina, die ze via de internetveiling in NL gekochte hebben en misschien ga ik ze in oktober naar hen toe brengen(!)
    Veel plezier daar.
    Abrazo, DD.

  • 12 September 2010 - 16:37

    Joris :

    Rijden ze daar zo erg?
    Ik vond ons al als idioten rijden ;)

  • 12 September 2010 - 16:58

    LBC Sigrid:

    é klootje,

    alles lekker daar,
    en al wa gebruind op da lekker velleke van u -)) ?

    kwens je het allerbeste namens heel LBC team hier in de bergjes,

    zorgt mar da ge daar een lekkere poessi tegen komt -)) daar zullen er wel genoeg rondlopen hé -))

    hopelijk tot snel,
    denken vaak aan je ...

  • 12 September 2010 - 18:32

    Annelies:

    Hi Chiel,
    Natuurlijk ga ik jou ook volgen! Maxime vertelt me weer andere dingen dan jij! Zo wist ik dat er een 'bazin' is maar niet dat ze Veronica heet.Ik heb begrepen dat jij naar de 1e fase zal gaan. Dat kan heftig worden! Toch denk ik dat je het kan handlen. Je bent een man, je spreekt de taal en je bent rustig en vol zelfvertrouwen!Ik hoop dat Max haar taalbarriere snel zal overwinnen. Want dan gaat het 'je ergens thuisvoelen' sneller.
    Hier alles goed, alleen vandaag, zondag de 12e, erg veel regen,echt weer om in je bed te blijven.
    Ook de moeders skypen (ze wonen nog geen 50 m van elkaar!) maar toch, het heeft iets magisch!!
    Dikke zoen Annelies


  • 12 September 2010 - 21:23

    Anne:

    Broertje!

    Goed nieuws! je scooter is verkocht. Wordt eind deze maand opgehaald!
    Vanavond is hij bijna gestolen! verhaal hoor je nog;)

    Hier gaat het verder goed! we denken veel aan je!

    liefs je zussie

  • 13 September 2010 - 00:53

    Harry :

    fijn dat je heelhuids bent aangekomen ondanks het Ecuadoreaans verkeer. je moet de groeten hebben van Beatrix. vond het wel balen dat ik niet mee kon naar schiphol. was al op weg naar de holterweg. ik heb skype geïnstalleerd.
    kunnen we af en toe eens slap ouwehoeren.
    hou je haaks en tot gauw
    harry

    veel succes

  • 13 September 2010 - 10:59

    Ilse:

    hey chielie,

    mooi dat jullie heelhuids zijn aangekomen! veel plezier daar & we houden je in de gaten!

    xx daan&iel

  • 13 September 2010 - 19:13

    Nienke:

    Hey
    Hoe is het?
    Gaaf hoor dat je mee helpt straatkinderen te betrekken bij het project.
    Hoe vind je dat om te doen?
    Geeft vast een super goed gevoel.

    Bij ons gaat alles goed hoor. Vorige week een super goede week gehad in de winkel en zaterdag hadden we markt in de straat. Was weer erg gezellig.

    Mama en Harry zijn druk met het restylen van harry's home. gaat mooi worden.

    ik hoop je snel weer te spreken.

    Kus Nienke

  • 14 September 2010 - 17:43

    Benno:

    hee chiel, mooi dat het goed gaat met je gaat . groeten Benno en we horen weer van je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Guayaquil

Chicos de la Calle

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2011

Daar was ik weer na een tijdje

06 Januari 2011

Gelukkig nieuwjaar!

30 November 2010

Een tijdje geleden

08 November 2010

¡¡¡Quito!!!

24 Oktober 2010

foto!!
Chiel

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 31087

Voorgaande reizen:

08 September 2010 - 04 Maart 2011

Chicos de la Calle

Landen bezocht: