maar weer even snel - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Chiel Hemink - WaarBenJij.nu maar weer even snel - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Chiel Hemink - WaarBenJij.nu

maar weer even snel

Door: chielhemink

Blijf op de hoogte en volg Chiel

07 Oktober 2010 | Ecuador, Guayaquil

Buenos días allemaal!

Weer even een update vanuit Ecuador. Met een C mensen!:P

Hier gaat alles in ieder geval weer goed.

Even heel snel wat later horen, want moet dalijk eten. Het werk wordt steeds leuker, de taal gaat beter, ik leer de kinderen beter kennen etc.
Elke dag rijst begint nu zowel te wennen als te vervelen. Aanstaand weekend is er feest, onafhankelijkheid van Guayaquil wordt dan gevierd. Kijk wel steeds meer uit naar dat soort uitjes, want dit werk heeft ook wel een sleur in zich.
Mijn verjaardag gaan we waarschijnlijk bij het strand vieren heb ik gehoord. Byron is 28 okt. jarig dus vieren we dan samen.
Binnenkort ga ik met Pater Paco overleggen of ik op Patio Mi Pana mag blijven slapen voor 1 of 2 weken. Hoop zo jongens beter te leren kennen etc.
Iedereen kent op mijn werk kent ook al een woordje Nederlands. Als ik op mijn werk kom is het: Goedemorgen Chiel/Miguel/Voluntario! Alles goed, ik ook!
Alex, man met snor, kent al wat meer: Hij is dom hihi! Graag gedaan etc.
We moeten altijd veel lachen als we mensen voor de gek houden met ons Nederlands. Ook als hij Muchos Thankyou´s zegt moet ik erg lachen. Kort om gaat het allemaal heel goed met mij.

Onbewust mis ik jullie denk ik wel allemaal. Heb laatste tijd veel dromen over dat ik een ticket oid heb gewonnen om een week heen en weer te kunnen naar Nederland of iets in die richting. ´s Nachts maak ik dus altijd even een bezoekje, dus heimwee heb ik nog niet ervaren;)!

Maar ben eten, hoop vant weekend nog een nieuw verhaaltje te kunnen maken waar ook meer verhaal inzit;)

Saludos, Besos y ambrazos Chiel

  • 08 Oktober 2010 - 08:57

    Anne:

    hoi chiel,

    fijn te lezen dat het allemaal zijn gangetje gaat.
    Jou verjaardag moeten we nog eens goed over doen als je terug komt!!!
    Leuk dat je dat wel gaat vieren!
    Ik zie jou nog niet over vliegen naar Nederland!!!
    je zit daar aardig op je plek en een halfjaar is zo om zeggen ze;)

    hou je taai!

    liefs,
    je zus

  • 08 Oktober 2010 - 16:20

    Mehmet Colakkadioglu:

    hehe man met snor.
    leuk om te horen dat alles goed gaat. nog veel plezier. :D

    mehmet

  • 08 Oktober 2010 - 17:23

    Mama:

    Hoi Chiel,
    fijn dat alles weer rustig. Het stond deze week nog op teletekst.Verder kan ik me wel voorstellen, dat je wel eens wat anders wilt. Het contrast, met wat je gewent bent is ook wel groot.Maar zo te lezen, maak je er wel wat van.
    Fijn dat je verjaardag gevierd wordt.Aan het strand nog wel. Dat heb je hier nog niet meegemaakt.
    Leuk dat je dat schrijft over je dromen, dat je ons ontmoet. Toevallig, dat ik vannacht droomde dat je een weekendje over was. Leuk he? Dus ik kom je ook nog wel eens tegen.
    Verder gaat hier alles goed.Het is nog mooi weer, dus we genieten er dit weekend nog maar van.
    Liefs, mama


  • 09 Oktober 2010 - 18:59

    Dave:

    Fijn dat de situatie daar in ieder geval weer rustig is!
    kan me voorstellen dat je in zo'n sleur komt te zitten. Zou wel top zijn als je bij die chicos mag blijven slapen. Vind het ook mooi om te lezen dat je ze graag nóg beter wilt leren kennen. Ik heb mijn eerste spaans vocabulaire toets gehaald! maar blijf het nog wel lastig vinden.
    Verder mis ik de biertjes 's avonds met je wel! Hoe gaat het stoppen met roken? Bij mij gaat het nog steeds prima haha!

    Doe het kalm aan en geniet er nog van!

    Dave.

  • 10 Oktober 2010 - 18:11

    Roelien:

    hoi Chiel, fijn te lezen dat het goed met je gaat,
    Jullie maken er wat leuks van met al die taalgrapjes.
    Maar kreggel hollen, de tijd vliegt ook,
    groetjes je tante, Roelien

  • 10 Oktober 2010 - 18:11

    Roelien:

    hoi Chiel, fijn te lezen dat het goed met je gaat,
    Jullie maken er wat leuks van met al die taalgrapjes.
    Maar kreggel hollen, de tijd vliegt ook,
    groetjes je tante, Roelien

  • 12 Oktober 2010 - 07:42

    Papa:

    Hola Chiel,
    Ik reageer even vanuit Spanje. We hebben neen geweldige tijd hier. Samen met Rob heb ik de eerste Adobe gemaakt!!
    In het nieuwe huis van Alvaro was gisteren een enorm waterballet. Bleek dat iemand bij de aanleg een gaatje geboord had in de waterleiding.
    Je begint al aardig in te burgeren in Guayaquil, muy bien chico!
    Abrazo, papa.

  • 12 Oktober 2010 - 09:30

    Roell:

    Hee kerel,

    Dat is alweer een hele tijd geleden man. Super om te horen dat het zo goed met je gaat! Als ik je verslagen lees dan heb je het goed naar je zin kerel. Leuk dat je het zo gaat vieren! toppie. Met mij gaat het super, zowel in groningen als doetinchem! Ik mis wel de avondjes doortrekken en zeker het avondje met onze Rolf aan de bleek. Misschien kom je hem nog tegen als je via Texas terug vliegt;)

    hou je goed jongen en heel veel plezier nog!

    Xx

  • 12 Oktober 2010 - 09:45

    Marion:

    Ha Chiel,
    Het blijft leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Zo komt het verre Ecuador een stukje dichter bij Nederland.
    Groetjes van Henri, Ruben, Nina en Marion

  • 16 Oktober 2010 - 11:41

    Aico :

    DOGGIEEEEH!

    zo das even lang geleden zeg!
    met wie moet ik nu door de weeks biertjes gaan drinken! ja niemand dus, get your ass back to Doetinchem, verveel me dood.
    met mij is alles prima iig. heb alleen de plannen gewijzigd, ga nu niet meer naar de mariniers maar naar de Commando's. Don\t ask why :P
    leuk verhaaltje heb je getypt. had ook niks anders verwacht van je, beetje mensen begekken in het nederlands hehe.
    volgens mij heb je daar de tijd van je leven en hoop dat je geen heimwee krijg want dat zou jammer zijn. verder heb ik niet zoveel te zeggen alleen dat ik bandjes nu een dubbele dosis trappen moet geven omdat jij er niet meer bent, vind hij overigens best fijn!
    mocht je de tijd hebben om te antwoorden doe dan ff een mailtje sturen naar mijn hotmail plz.

    Holla at ya Boy. luf ya

  • 18 Oktober 2010 - 20:27

    Chris:

    hej Chielos,

    zo te horen gaat alles lekker zijn gangetje daar in het verre westen. Het zal er in ieder geval een stuk warmer zijn, want hier in Nederland kun je de dauw in de ochtend alweer over de weilanden zien gaan. Je weet het he Chiel, als ze je bij je verjaardag achter een veel te grote taart zetten en af gaan tellen, moet je je adem inhouden! Ben benieuwd hoe de Equadoorse feesten zijn. We horen het wel ;)

    Xx Chris

  • 19 Oktober 2010 - 08:31

    Roelien:

    Hoi Chiel,
    Veel liefs van hier
    Goed houden,He
    groetjes Je tante ,
    Roelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Guayaquil

Chicos de la Calle

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2011

Daar was ik weer na een tijdje

06 Januari 2011

Gelukkig nieuwjaar!

30 November 2010

Een tijdje geleden

08 November 2010

¡¡¡Quito!!!

24 Oktober 2010

foto!!
Chiel

Actief sinds 09 Aug. 2010
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 31083

Voorgaande reizen:

08 September 2010 - 04 Maart 2011

Chicos de la Calle

Landen bezocht: